niedziela, 23 grudnia 2012

Kilka słów o Imre Bijoux

Witam serdecznie! :)
Robię biżuterię od blisko roku, jest to moje hobby, od zawsze lubiłam biżuterię i modne dodatki, ale nie zawsze było mnie stać, by wydać fortunę na nową bransoletkę, kolczyki czy naszyjnik. Zazwyczaj ceny w sklepach są bardzo wysokie, dlatego postanowiłam też sama tworzyć biżuterię. Z czasem moi znajomi dostrzegli moją biżuterię i przekonali, mnie by udostępnić ją Wam. Dzięki nim postanowiłam pokazać ją światu i sprzedawać za cenę znacznie niższą niż proponują w sklepach. Wydawać się, może ,że jakość i trwałość tych rzeczy jest wątpliwa,ale każda bransoletka, każdy naszyjnik i każde kolczyki to dla mnie oddzielny przypadek i tak samo wkładam w ich przygotowanie czas i serce. 


W miarę czasu i możliwości, będę udostępniać nowe propozycje biżuterii. Serdecznie zapraszam do polubienia mojej nowej strony na Facebooku Imre Bijoux

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz